Popravak plastike

KAKO:
POPRAVAK PLASTIKE


Saznajte sve o popravku branika, rupa i puknuća, kao i dijelova unutrašnjosti automobila.

Na ovim linkovima možete saznati koje su prednosti popravka plastike.

Povećan značaj

Pametni popravak

Održivost

POPRAVAK PLASTIKE:  Dodatni savjeti

Naučite sve što trebate znati o popravku plastike.

Pametni popravak donosi brojne prednosti vašoj radionici i vašem klijentu.

•  Brza i jednostavna metoda za većinu plastičnih dijelova (prvo utvrdite o kojoj se vrsti plastike radi!)

•  Može se koristiti za bilo koju vrstu oštećenja: rupe, ogrebotine i napuknuća

• Jedno ljepilo s primerom TEROSON 150 koje djeluje na većini vrsta plastike

• Ljepilo visoke čvrstoće u skladu sa zahtjevima proizvođača

• Može se naknadno bojiti

Praktični primjeri

Postoji mnogo plastičnih dijelova na automobilu i u njemu koji se mogu popraviti. Iako su najčešći odbojnici.

Eksterijer: Odbojnici, bokobrani, spojleri, poklopci motora i prtljažnika, krovovi, vrata, bočne stijene, obloge itd.

Interijer: Spojni dijelovi poklopaca npr. vrata i stupova

Svi ovi dijelovi najčešće su načinjeni od ovih vrsta plastike: PP/EPDM, ABS, GRB i PUR. 

Koje vrste plastike je moguće lijepiti?

Jednostavan način da provjerite može li se neka vrsta plastike lijepiti ili ne je test s kapljicom vode. Samo stavite kap vode na očišćenu plastičnu površinu s kojom mislite raditi i pogledajte rezultat:

Popravak plastike za profesionalce - Test s kapljicom vode pomoći će vam da otkrijete koja se plastika može lijepiti.

a)
• Kap ostaje okrugla
• Pasivna površina
REZULTAT: NIJE LJEPLJIVO bez odgovarajuće pripreme površine

b)
• Kapljica se razlije
• Aktivna površina
REZULTAT: LJEPLJIVO

DOPUŠTENO
 

Odbojnici

•  Zbog većih dimenzija i obojenih odbojnika popravak se još više isplati
•  Pokidani dijelovi za fiksiranje odbojnika također se mogu popraviti
• Stražnja strana odbojnika mora biti dostupna (kako bi se napravilo ojačanje)
• Popravak odbojnika sa duplim panelima sa šupljinama i PUR pjenom (kod primjerice automobila Ford) je ograničen, ali moguć
• Napuknuća dužine do 10 cm i puknuća do 7 cm mogu se popravit uz dobre rezultate

Spojni dijelovi

•  Popravak obično ovisi o tome koliko je isplativ. 
•  Sigurnosne aspekte treba uzeti u obzir.

Ostalo

•  Bokobrani, spojleri, otvor hladnjaka, kućište retrovizora ili oklopi motocikla
•  Ovi dijelovi mogu se popraviti uz izvrsne rezultate, ali treba uvijek uzeti u obzir preporuke proizvođača i specifičnu vrstu oštećenja

NIJE DOPUŠTENO

Farovi/nosači

•  Zbog sigurnosnih razloga, popravak kućišta farova i puknutih nosača ne preporučujemo

Spremnici goriva

•  Proizvođači automobila strogo zabranjuju bilo koju vrstu popravka na spremnicima goriva

Kućište hladnjaka

•  Hladnjak se zagrijava do vrlo visokih temperatura

Primjena plastike u automobilskoj industriju raste

•  Niski troškovi materijala
•  Fleksibilna svojstva i tipovi
•  Smanjenje mase automobila
•  Otpornost na koroziju
•  Bolji dizajn i aerodinamika zahvaljujući glatkim površinama
•  Smanjenje buke
•  Visoki potencijal za razvoj
•  Može se reciklirati

Uštede – osiguravajuće kuće/klijenti

•  Osiguravajuće kuće daju prednost popravku pred zamjenom
•  Manje stope osiguranja za popravke
•  Klijenti s policama s manjim pokrićem neće morati trošiti novac na nove dijelove

Prilika za nove poslove u radionici 

•  Optimalno korištenje kapaciteta
•  Margina profita između cijene popravka i stvarnog troška
•  Poboljšana usluga privlači nove klijente

Popravak plastike za profesionalce - Uštedite uz popravak plastike.

Doprinosite zaštiti okoliša

• Manja potrošnja goriva, manje ispuštanja CO2   
• Nedovoljni kapaciteti za recikliranje
•  Ušteda energije koja se ostvaruje kroz recikliranje
•  Zbrinjavanje otpadnih dijelova košta
• Nova EU regulativa – Fond za recikliranje (proizvođač/kupac)